Grapje collega

Moderators: Ladybird, Mjetterd, xingridx, ynskek, Polly, Hanmar

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Riddershow

Berichten: 5318
Geregistreerd: 10-03-08
Woonplaats: Bedburg-Hau (D)

Re: Grapje collega

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-12-08 15:13

In de bouw vinden ze het ook wel eens leuk een nieuweling op zoek te laten gaan naar een plintenladder of luchtankers.

Verder zou je ook heel simpel de instellingen van je muis kunnen omdraaien: rechts is klikken ed.

Willeke_

Berichten: 3000
Geregistreerd: 19-09-06

Re: Grapje collega

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-12-08 16:23

Tegen je collega zeggen dat er een gigantische deuk in zijn auto is gereden en dat er een briefje onder zijn ruitenwisser zit maar dat ie wel moet rennen omdat het regent en het anders doorloopt. Je moet ze eens zien rennen!!

Eponastable

Berichten: 3577
Geregistreerd: 29-04-08

Re: Grapje collega

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-12-08 16:45

Nu lees ik hiernet over die CTRL+ALT+Pijltje, zit ik dat bij mezelf te testen... damn dat doe ik nooit meer Huilen mijn schermen stonden compleet omgekeerd en niet meer goed te krijgen Haha!
Ik heb 2 schermen, ik kreeg niets meer op zijn plaats!!!! doe dat maar enkel bij iemand met één scherm!!

marleen_usar

Berichten: 24684
Geregistreerd: 04-04-05
Woonplaats: Pernis

Re: Grapje collega

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-12-08 16:48

Ik heb een keer mouwen aan elkaar genaaid haha was leuk om te zien hoe ze haar jas NIET aan kreeg.

Sammiej
Berichten: 3759
Geregistreerd: 29-06-04

Re: Grapje collega

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-12-08 17:11

Eponastable schreef:
Nu lees ik hiernet over die CTRL+ALT+Pijltje, zit ik dat bij mezelf te testen... damn dat doe ik nooit meer Huilen mijn schermen stonden compleet omgekeerd en niet meer goed te krijgen Haha!
Ik heb 2 schermen, ik kreeg niets meer op zijn plaats!!!! doe dat maar enkel bij iemand met één scherm!!


Pfff, na 10 keer nadenken ging ik het maar proberen bij mezelf.
Maar er gebeurd niks Huilen van het lachen

Eponastable

Berichten: 3577
Geregistreerd: 29-04-08

Re: Grapje collega

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-12-08 17:18

Sammiej schreef:
Eponastable schreef:
Nu lees ik hiernet over die CTRL+ALT+Pijltje, zit ik dat bij mezelf te testen... damn dat doe ik nooit meer Huilen mijn schermen stonden compleet omgekeerd en niet meer goed te krijgen Haha!
Ik heb 2 schermen, ik kreeg niets meer op zijn plaats!!!! doe dat maar enkel bij iemand met één scherm!!


Pfff, na 10 keer nadenken ging ik het maar proberen bij mezelf.
Maar er gebeurd niks Huilen van het lachen



hahaha bij mij wel maar het is niet echt meer goed gekomen, ik heb hier moeten vechten met mijn knoppen en opties om het terug te zetten!!
Haha! Haha!

Eowyn3003
Berichten: 2223
Geregistreerd: 22-03-05
Woonplaats: Le Sud de la France

Re: Grapje collega

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-12-08 17:25

CTRL+ALT+ pijltje werkt bij mij niet, is dat normaal? IK zou op school graag eens iemand beetnemen daarmee Tong uitsteken

lique
Berichten: 2390
Geregistreerd: 05-04-06
Woonplaats: steenwijk /kop van overijssel

Re: Grapje collega

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-12-08 17:28

Eowyn3003 schreef:
CTRL+ALT+ pijltje werkt bij mij niet, is dat normaal? IK zou op school graag eens iemand beetnemen daarmee Tong uitsteken

bij mij ook niet ..leuke avantar heb je trouwens haha..

Dorus

Berichten: 13236
Geregistreerd: 06-04-04

Re: Grapje collega

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-12-08 17:30

Welshcobfan schreef:
Een stagiare laten zoeken naar een katheterverbanddopje Haha! bestaat inderdaad niet, maar daar kwam zij pas achter nadat ze bij de apotheek stond om het te vragen, omdat niemand in het huis het had Nagelbijten / Gniffelen

de plintentrap is ook een klassieker waar stagiaires en nieuwelingen vaak mee geconfronteerd worden.

susje schreef:
mooie maar subtiele grap is toetsen op het toetsenbord omwisselen.. pijltjestoetsen omdraaien is een leuke; de nummers op het numerieke gedeelte verkeerdom geeft ook een leuk effect Knipoog

Wat wil je dan wisselen? De fysieke knopjes of de instellingen? Ik weet mijn toetsen namelijk blindelings te vinden dus van mij mogen ze wisselen wat ze willen Clown

Eponastable schreef:
Nu lees ik hiernet over die CTRL+ALT+Pijltje, zit ik dat bij mezelf te testen... damn dat doe ik nooit meer Huilen mijn schermen stonden compleet omgekeerd en niet meer goed te krijgen Haha!
Ik heb 2 schermen, ik kreeg niets meer op zijn plaats!!!! doe dat maar enkel bij iemand met één scherm!!

Ik wilde hem net ook testen maar kreeg geen reactie. Achteraf maar goed ook want ik heb hier ook twee schermen staan.

Eponastable

Berichten: 3577
Geregistreerd: 29-04-08

Re: Grapje collega

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-12-08 17:35

lique schreef:
Eowyn3003 schreef:
CTRL+ALT+ pijltje werkt bij mij niet, is dat normaal? IK zou op school graag eens iemand beetnemen daarmee Tong uitsteken

bij mij ook niet ..leuke avantar heb je trouwens haha..



CTRL+ALT en rechterpijltje?? lukt dat ook nog niet?

Eowyn3003
Berichten: 2223
Geregistreerd: 22-03-05
Woonplaats: Le Sud de la France

Re: Grapje collega

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-12-08 17:51

Nope Lachen ik heb control+alt+alles wat op een pijltje lijkt geprobeerd en er gebeurt niks. Lachen

Anita87
Berichten: 100
Geregistreerd: 08-12-04

Re: Grapje collega

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-12-08 18:08

appelsap in de catheterzak doen, stagiare de vraag stellen; hoe weet je nou of het goede urine is? vervolgens een glaasje 'urine' uit de zak tappen en stug een slokje nemen Haha!:D:D


uiteraard met schone zak etc...

Eponastable

Berichten: 3577
Geregistreerd: 29-04-08

Re: Grapje collega

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-12-08 18:20

Eowyn3003 schreef:
Nope Lachen ik heb control+alt+alles wat op een pijltje lijkt geprobeerd en er gebeurt niks. Lachen


Dat is jammer!!! ik ben geen computerexpert maar misschien weet hier iemand hoe het komt dat het niet werkt? misschien de instellingen nakijken?

ponymeid1
Berichten: 11472
Geregistreerd: 16-06-02

Re: Grapje collega

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-12-08 18:32

Ik ben master in grappen uithalen Haha!

Mijn collega cq goeie vriend heeft mij wijsgemaakt dat hij ontslagen was en wegging een week later. Ik helemaal verontwaardigd, boos en whatever. Blijkt 't niet waar te zijn. Ja doeiii..

Dus ik een gedicht voor hem geschreven en deze in zijn postvak gelegd...

Lieve (voornaam),

Zoals je weet, is Sinterklaas weer in het land,
Maar dit keer is er héél wat anders aan de hand.

Sint heeft jou even een tijdje bekeken,
En is als één van de weinigen niet voor jou charmes bezweken.

Een zaterdagavond, met 7 collega´s, bowlen, you know,
Een grote mond, jij de winnaar, de rest verliezers, en zo.

Maar de Sint vond het toch een beetje gek,
Want uiteindelijke eindigde jij bijna op de laatste plek.

Daarom voor jou geen kadootjes dit jaar,
Dus bewaar de volgende keer die arrogantie maar.

Maar om dit jaar toch niet bij jou met lege handen aan te komen,
Heeft Sint dit lintje voor jou meegenomen.

Eigenlijk is dit lintje alleen voor winnaars,
Je weet wel, types zoals… Knipoog

Maar omdat jij dat bowl-festijn toch zo leuk hebt georganiseerd,
Heb ik me echter nog niet tegen jou gekeerd.

Keep up the good work, en ik raad je sterk aan dit vaker te doen,
Dat vinden ook je collega’s leuk, en daarom toch dit lintje in je schoen (o nee, postvak)

Maar nu even serieus…
Werkse nog (achternaam-bijnaam)! Knipoog

Groetjes,
Sinterklaas en Zwarte Piet.


Nouja, dat nam hij me weer niet in dank af. Haha!

Dus hij is nu een streek voor mij aan 't bedenken. Alleen gister was ik bij mijn vriend (ook een vriend van hem) op MSN, en toen eheft ie dus verteld (zonder dat ie t wist) aan mij wat zijn plan was. Dus ik kan hem met zijn eigen plan KEIHARD terugpakken Haha! Maar dát weet ie nog niet (hij's nu net zo gelukkig dat ie wat bedacht heeft *LOL* )

Meloen

Berichten: 4188
Geregistreerd: 02-05-07
Woonplaats: Hoogeveen

Re: Grapje collega

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-12-08 23:13

Volgens mij ligt dat cntrl+alt+pijltje werkt alleen bij bepaalde versies van Windows. Daar ligt het geloof ik aan..
Ik zelf zit op mijn laptop, met windows Vista en het werkt hier..

vinos

Berichten: 1794
Geregistreerd: 05-09-03
Woonplaats: Borkel en Schaft

Re: Grapje collega

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-12-08 23:16

Heel serieus tegen je collega zeggen dat hij/zij meneer de Leeuw terug moet bellen en dan met een stalen gezicht het nummer geven van Safaripark de Beekse Bergen.

Monnie_

Berichten: 2701
Geregistreerd: 28-02-06

Re: Grapje collega

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-12-08 23:18

Ons pap neemt altijd eieren mee naar het werk voor iedereen een treetje.
en dan in je hand meenemen en dan er een over zijn werk heen laten vallen.. en dan verschieten ze joh..
maar dan is dat ei natuurlijk GEKOOKT Haha!

sjaslique

Berichten: 2094
Geregistreerd: 23-03-02
Woonplaats: Vught

Re: Grapje collega

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-12-08 23:24

Bij een collega van mij is ook ooit een grap uitgehaald. Ik was het zelf niet die de grap had bedacht, maar heb smakelijk gelachen. Het was een jongen die altijd vrij bijdehand was enzo en hij ging het altijd wel even vertellen. Had iemand een advertentie laten plaatsen dat er een gratis grijzeroodstaart papegaai afgehaald kon worden en dan het telefoonnummer van de bewuste collega erbij. Hij had zijn telefoon ook in zijn broekzak dus continu ging die telefoon. We hebben ons echt rot gelachen en met als klap op de vuurpijl nog het feit dat er nog geen week naderhand een grijzeroodstaart papegaai aan kwam vliegen. ( Werk in een subtropisch zwembad)

Puera

Berichten: 8120
Geregistreerd: 15-10-04
Woonplaats: Fryslân

Re: Grapje collega

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-12-08 23:39

mii_jessy schreef:
Weet je al welke knop dat was Schijnheilig ?

Net eventjes getest voor de gein...

Op je bureaublad gaan staan, rechtermuisknop > Pictogrammen schikken op > Bureaubladpictogrammen weergeven. Deze laatste staat aangevinkt, als je die uitzet, zijn al je pictogrammen weg.

Oeh, ik ga dit bij mijn pa uitspoken. Duivel

Suomi
Berichten: 3789
Geregistreerd: 29-06-04

Re: Grapje collega

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-12-08 00:01

bromfiets schreef:
Mijn vader is ook zo erg Nagelbijten / Gniffelen

Hij vroeg aan z'n baas: "Mag je naar huis als je vrouw bevalt?"

Baas: "Ja natuurlijk, ga maar snel."

M'n vader bleef een week thuis totdat z'n baas belde wat het geworden was, een jongen of een meisje.

Vader: "Waar heb je het over?"

Baas: "Je vrouw moest toch bevallen???"

Vader: "M'n vrouw bevalt me prima, maar kinderen heb ik al genoeg."

Hij heeft die week nog doorbetaald gekregen ook Nagelbijten / Gniffelen


Heerlijk Huilen van het lachen

Stoeptegel

Berichten: 2564
Geregistreerd: 26-04-05
Woonplaats: Groningen

Re: Grapje collega

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-12-08 00:08

Anita87 schreef:
appelsap in de catheterzak doen, stagiare de vraag stellen; hoe weet je nou of het goede urine is? vervolgens een glaasje 'urine' uit de zak tappen en stug een slokje nemen Haha!:D:D


uiteraard met schone zak etc...


Todat ze jouw een stap voor zijn en er stiekem urine in doen ROFL

misslauie

Berichten: 635
Geregistreerd: 03-01-06

Re: Grapje collega

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-12-08 01:27

haha wat een flauwe grappen maar er zitten ook echt geweldige tussen hihi!!

ik werk zelf in een restaurant, en daar is een afwasser wegsturen om een "blik citroenen" ook een van die flauwe grapjes.

Het is dus een keer uitgehaald toen ik in de bediening aan het werk had en een meid dus er op uit werd gestuurd(het was niet zo druk Tong uitsteken )
overal door de stad werd ze doorgestuurd,( in restaurant: ohh nee die zijn op! je moet het even bij restaurant *** proberen!) en dan steeds door.
op een gegeven moment had iemand haar toch maar verteld dat dat niet bestond, ze was boos!! maar die vrouw had wel een goed idee, ze heeft een blik appelmoes leeg gemaakt, schoongemaakt, en er 2 citroenen in gedaan.
ze kwam terug: zet met en vet serieus hoofd dat blik neer voor die baas van mij. Alsjebliefd! Lachen
en iedereen zat al vet te lachen toen ze weer binnenkwam maar denk dat zij die baas meer tuk had Knipoog want dat had die baas niet verwacht Knipoog ze is nog even extra lang de stad in gegaan en heeft nog even in wat winkels rondgeneusd, en een drankje gedronken bij dat restaurant. zij dacht van: ja jij neemt mij beet, je betaalt me nu dan ook maar voor deze relax tijd Tong uitsteken
en mijn baas maar denken dat ze die heeeele tijd in de hele stad doorgestuurd was, maar in werkelijkheid was het het 3e of 4e restaurant waar ze dat vertelden dus ze had wat tijd over;)

* edit: ik zou het denk ik niet zo leuk vinden als het mij overkomt, vooral omdat iedereen je keihard uitlacht en als je echt pech hebt gewoon overal doorgestuurd word..

eilleen333

Berichten: 12847
Geregistreerd: 29-10-05
Woonplaats: Zwolle

Re: Grapje collega

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-12-08 01:30

Of ik het plintenladdertje even uit het magazijn kon halen... Dan sta je daar wazig om je heen te kijken en dan bedenk je je... Plintenladdertje... Dûh!!! Gestoord

Tyke

Berichten: 2268
Geregistreerd: 27-09-04

Re: Grapje collega

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-12-08 05:36

Anita87 schreef:
appelsap in de catheterzak doen, stagiare de vraag stellen; hoe weet je nou of het goede urine is? vervolgens een glaasje 'urine' uit de zak tappen en stug een slokje nemen Haha!:D:D


uiteraard met schone zak etc...


haha die is super idd. hebben ze hier ook eens gedaan. Kwamen echt niet meer bij.

Anne_26

Berichten: 2442
Geregistreerd: 18-03-07
Woonplaats: Hilversum

Re: Grapje collega

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-12-08 09:06

Omg, mijn vader heeft een keer zo iets grappigs gedaan.
Ik lig nu nog te gieren achter mijn computer.
Hij had met een collega een eigen bedrijf.
En hij had nieuwe zwarte kwasten gekocht. Hij zegt: ,, Hmm, moet je ruiken hoe lekker die nieuwe kwasten ruiken!'' En hij laat de andere kwast aan zijn collega ruiken.
Wat denk je?
Even later liep die collega met een zwarte snor rond omdat hij het in de zwarte verf had gedoopt Haha! Clown