Grapje collega

Moderators: Mjetterd, Dani, ynskek, Ladybird, xingridx, Polly, Hanmar

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Eowyn3003
Berichten: 2223
Geregistreerd: 22-03-05
Woonplaats: Le Sud de la France

Re: Grapje collega

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-12-08 21:26

Haha gekkesies das een leuke Tong uitsteken

M_EL_ISSA

Berichten: 2176
Geregistreerd: 26-06-08

Re: Grapje collega

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-12-08 22:27

Ik heb niet alles doorgelezen dus ik heb geen idee of deze er al bij staat.
Maar mijn moeder werkt op een kantoor.
Hadden ze tegen een collega van haar gezegt dat ze naar een ene mevrouw Connie Feren moest bellen voor een afspraak.
Ze zou op haar werk zitten, en ze werkten bij de intratuin.
De collega van mn moeder moest daar vragen of ze mevrouw Connie Feren aan de telefoon kon krijgen.

Die college dus bellen naar de intratuin: Is mevrouw Connie Feren aanwezig?
Bij de intratuin kende ze geen mevrouw Connie Feren die daar zou werken, die collega die snapt er niks van, en vraagt het aan een andere collega.
Die collega kon zich natuurlijk niet inhouden van het lachen, want er bestaat helemaal geen mevrouw Connie Feren

Connie Feren = Conniferen = een plant. En dat dan bij de intratuin Clown

Stond die collega even voor gek met dr conniferen Bloos

Zo hebben ze ook het zelfde grapje uit gehaald met een andere collega.
Die moest vragen naar meneer Peter Selie ( Peterselie) Lachen

eilleen333

Berichten: 12843
Geregistreerd: 29-10-05
Woonplaats: Zwolle

Re: Grapje collega

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-12-08 22:35

Zo was er ook eentje dat je naar meneer De Leeuw moest vragen en dan kreeg je een nummer van Artis Knipoog . Die kreeg ik als sms...

mrie
Berichten: 6443
Geregistreerd: 08-06-03

Re: Grapje collega

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-12-08 23:05

Zo'n wit achtig plakbandje onder een muis met een lampje zorgt er ook voor dat er niets meer gebeurt bij gebruik....

Elke87

Berichten: 831
Geregistreerd: 04-07-07

Re: Grapje collega

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-12-08 23:13

Ik heb niet alles doorgelezen, dus sorry als ie al is genoemd..

Maar een printscreen maken van je gewone start venster (bureaublad) en die dan als achtergrond zetten en alle icoontjes dus verwijderen.

De icoontjes lijken er dan nog wel te staan, maar je kan er dan dus niet meer op klikken omdat dat gewoon je achtergrond is..

Miss_DJS

Berichten: 2585
Geregistreerd: 05-01-06
Woonplaats: Rotterdam

Re: Grapje collega

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-12-08 23:31

Whaha Elke 87 ROFL

bromfiets

Berichten: 12661
Geregistreerd: 03-04-07
Woonplaats: hoeven (NB)

Re: Grapje collega

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-12-08 01:28

eilleen333 schreef:
Zo was er ook eentje dat je naar meneer De Leeuw moest vragen en dan kreeg je een nummer van Artis Knipoog . Die kreeg ik als sms...


Zo heeft mijn vader iemand naar een buizenfabriek laten bellen met een vraag over pijpleidingen.

"Goedemiddag, met ....... Buizen, kan ik u helpen?"

" Hallo, met .... Mag ik de afdeling pijpen?"

"......"

Anoniem

Re: Grapje collega

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-12-08 02:59

Haha staan echt leuke en gemene tussen ROFL
Bij ons op het werk halenz e nooit echt supergrappen uit, maar toch hebben ze met de huidige bedrijfsleider wel eens een hele leuke uitgehaald op 1 april Huilen van het lachen

Ze hadden hem verteld dat er een groep motorrijders zou komen eten op zeer korte termijn, 50 man.. Nou goed bedrijfsleider was er toen nog maar net en die zou kijken wat hij kon doen, maar natuurlijk kon niemand hem helpen met werken want iedereen had andere belangrijke dingen te doen ect ect, nja toen hij het echt niet meer zag zitten en de groep wou afbellen, zaten er aan de andere kant van de lijn een hele hoop collegas mee te luisteren tot ze hun lach niet meer in konden houden van hoe hij zich verontschuldigde ect ect.. Huilen van het lachen

Anoniem

Re: Grapje collega

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-12-08 03:08

O, gelijk de vraag, heeft iemand nog andere leuke ideën voor dates?
De film die we zouden gaan zien draait niet meer zagen we vanavond.. Dus bios gaat hem niet worden vrees ik.. En ik ben ook geen uitgaansmens wat betreft stappen savonds ect.. En ik heb ook nog nooit mensen mee naar huis genomen, dus iets met de paarden doen gaat em ook nog niet worden Knipoog

eilleen333

Berichten: 12843
Geregistreerd: 29-10-05
Woonplaats: Zwolle

Re: Grapje collega

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-12-08 11:59

Over dates zijn meerdere topics, even de zoekfunctie raadplegen, anders gaat dit topic wel erg off-topic Knipoog .

Anoniem

Re: Grapje collega

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-12-08 22:27

o haha ik dacht dat ik in een ander topic zat Schijnheilig Ik heb al getemt Knipoog
Laatst bijgewerkt door Anoniem op 12-12-08 22:41, in het totaal 1 keer bewerkt

AmyII

Berichten: 7543
Geregistreerd: 22-03-03
Woonplaats: Amsterdam

Re: Grapje collega

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-12-08 22:37

M_EL_ISSA schreef:
Ik heb niet alles doorgelezen dus ik heb geen idee of deze er al bij staat.
Maar mijn moeder werkt op een kantoor.
Hadden ze tegen een collega van haar gezegt dat ze naar een ene mevrouw Connie Feren moest bellen voor een afspraak.
Ze zou op haar werk zitten, en ze werkten bij de intratuin.
De collega van mn moeder moest daar vragen of ze mevrouw Connie Feren aan de telefoon kon krijgen.

Die college dus bellen naar de intratuin: Is mevrouw Connie Feren aanwezig?
Bij de intratuin kende ze geen mevrouw Connie Feren die daar zou werken, die collega die snapt er niks van, en vraagt het aan een andere collega.
Die collega kon zich natuurlijk niet inhouden van het lachen, want er bestaat helemaal geen mevrouw Connie Feren

Connie Feren = Conniferen = een plant. En dat dan bij de intratuin Clown

Stond die collega even voor gek met dr conniferen Bloos

Zo hebben ze ook het zelfde grapje uit gehaald met een andere collega.
Die moest vragen naar meneer Peter Selie ( Peterselie) Lachen


Ik ken een peter selie... (schrijf je als zailie, maar je zegt toch echt selie...)

OoappeloO
Berichten: 2216
Geregistreerd: 13-02-07
Woonplaats: Den Haag

Re: Grapje collega

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-12-08 22:49

Shanna schreef:
Haha staan echt leuke en gemene tussen ROFL
Bij ons op het werk halenz e nooit echt supergrappen uit, maar toch hebben ze met de huidige bedrijfsleider wel eens een hele leuke uitgehaald op 1 april Huilen van het lachen

Ze hadden hem verteld dat er een groep motorrijders zou komen eten op zeer korte termijn, 50 man.. Nou goed bedrijfsleider was er toen nog maar net en die zou kijken wat hij kon doen, maar natuurlijk kon niemand hem helpen met werken want iedereen had andere belangrijke dingen te doen ect ect, nja toen hij het echt niet meer zag zitten en de groep wou afbellen, zaten er aan de andere kant van de lijn een hele hoop collegas mee te luisteren tot ze hun lach niet meer in konden houden van hoe hij zich verontschuldigde ect ect.. Huilen van het lachen

Deze vind ik sneu eerlijk gezecht! Dat is best wel een vorm van maten/baas naaien!

Coot

Berichten: 3182
Geregistreerd: 21-02-04
Woonplaats: ergens in Nederland

Re: Grapje collega

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-12-08 23:51

Ik heb vandaag de grap met de draadloze muis uitgehaald.. Mijn collega werd gek en begon met de muis te rammen. We lagen allemaal dubbel, hij begreep niet waarom ROFL
Aan het eind van de dag maar even verteld dat ik dat met de muis deed.
Hij vond m flauw Huilen van het lachen

Wesseltje

Berichten: 2183
Geregistreerd: 17-09-06

Re: Grapje collega

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-12-08 00:20

Wij hebben al zovaak grapjes bij elkaar uitgehaald..
Van bekertjes water vast maken met een touwtje aan de muis Haha! tot aan opbellen op 1 april dat een geliefde collega is ontslagen..

Collega's die net pauze aan het houden zijn opbellen dat er een gigantische storing is, en ze met een bezweet hoofd terug komen hollen, tot aan wakker bellen waar ze zijn? want ze moeten werken.. telefoon afplakken is hier inderdaad ook al vaker voorgekomen..

En helaas ben ik zelf ook al eens slachtoffer geworden van bovenstaande grappen.. Clown

Anne_GTI

Berichten: 18204
Geregistreerd: 26-09-02
Woonplaats: Kan de rand van Zwollywood zien uit mijn keukenraam, daarom kijk ik liever in de kamer naar buiten

Re: Grapje collega

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-12-08 00:32

Haha! Ik moest bij een van mijn vorige werkgevers het dossier met de zoekgeraakte stukken ophalen. Tja, daar trap ik mooi niet in dacht ik en ben in de koffiecorner de krant gaan lezen. Na een half uurtje ging ik zonder map weer naar boven.... Collega's keken mij verwachtingsvol aan dacht ik maar ik zei met stalen gezicht dat ik ze niet kon vinden. Bleek dat dossier met zoekgeraakte stukken echt te bestaan en waren ze me al een kwartier aan het zoeken geweest. Bloos

Dossier met zoekgeraakte stukken was dus een map met post die verkeerd geadresseerd was en die je alnog op de juiste plaats van bestemming moest zien te krijgen of retour afzender. Koe

Blond

Shiloh

Berichten: 19784
Geregistreerd: 23-07-02
Woonplaats: Eindhoven

Re: Grapje collega

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-12-08 01:01

Hahaha, er staan echt geniale grappen tussen! Ga ik er zeker een aantal van onthouden!

Wij halen op de unie wel eens geintjes uit met mede studenten. Toen ik nog in het eerste jaar zat en iedereen eigenlijk niet echt wist hoe het precies zat met het verplicht aanwezig zijn en zo, moesten we in groepjes aan een project werken.

Op een gegeven moment bijna aan het eind van de periode was 1 van de jongens uit mijn groepje niet aanwezig bij een bespreking, want hij voelde zich niet lekker. De week ervoor had hij dus ook al een soort "tussentijdse test toets" gemist, die dus eigenlijk niet eens meetelde, maar gewoon was om te oefenen.

Dus 1 van de andere jongens uit mijn groepje belt die jongen op. (CSA is de centrale studenten administratie... die regelen alle zaken op het gebied van aanmelden voor vakken en cijfer verwerkingen en zo. Afmelden voor tentamens dat soort dingen.)
"Ja, met Mr. ....? van de CSA. Er staat in het systeem dat je de toets van dan en dan gemist hebt. Ben je je er wel van bewust dat dit een verplicht onderdeel was en dat je nu uitgesloten bent van verdere deelname aan dit vak? Je kunt dus ook niet meedoen met het tentamen en zult het vak volgend jaar opnieuw moeten volgen."

En dat deed hij dus allemaal met een vet serieuze zware mannenstem. Die jongen helemaal in paniek natuurlijk. Nou goed, gesprek ging nog even verder en die jongen geloofde het gewoon ECHT! Zij ophangen, belt die jongen opnieuw (waren beste vrienden) maar nu gewoon als zichzelf. Zit die jongen die thuis was gebleven zo van "Jaaaah en er was net zo'n eikel aan de telefoon! En die zegt dat bla bla bla." Helemaal hyper. Toen had die jongen hem maar de waarheid verteld. We hebben er wel hartelijk om kunnen lachen!

Riss

Berichten: 3266
Geregistreerd: 12-08-06
Woonplaats: Drenthe

Re: Grapje collega

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-12-08 01:09

Anne_GTI schreef:
Haha! Ik moest bij een van mijn vorige werkgevers het dossier met de zoekgeraakte stukken ophalen. Tja, daar trap ik mooi niet in dacht ik en ben in de koffiecorner de krant gaan lezen. Na een half uurtje ging ik zonder map weer naar boven.... Collega's keken mij verwachtingsvol aan dacht ik maar ik zei met stalen gezicht dat ik ze niet kon vinden. Bleek dat dossier met zoekgeraakte stukken echt te bestaan en waren ze me al een kwartier aan het zoeken geweest. Bloos

Dossier met zoekgeraakte stukken was dus een map met post die verkeerd geadresseerd was en die je alnog op de juiste plaats van bestemming moest zien te krijgen of retour afzender. Koe

Blond


haha denk je ze even te slim af te zijn *LOL*

Yellowcab
Berichten: 2863
Geregistreerd: 16-01-06

Re: Grapje collega

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-12-08 02:55

Ik weet ook nog wel een leuke! Weet alleen niet of hij er al bij staat (sorry geen zin om 7 pagina's door te lezen Knipoog)
Maak een printscreen van het bureaublad en zet deze dus als wallpaper op je bureaublad. Haal de taakbalk nog even weg en ze kunnen klikken wat ze willen maar geen map gaat open! Haha!

montiesmama
Berichten: 142
Geregistreerd: 17-05-04
Woonplaats: amstelveen

Re: Grapje collega

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-12-08 01:40

wij hebben een operatiehandschoen slordig met tomatensoep gevuld en aan een touwtje door het raam laten zakken, zodat hij net bovenaan het raam van de etage eronder hing. Toen collega's op etage eronder gebeld en gevraagd of zij ook iemand naar beneden zagen vallen.....

Mri

Berichten: 15309
Geregistreerd: 01-12-04

Re: Grapje collega

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-12-08 17:48

Wij hadden sinterkerst op werk afgelopen donderdag.
Ik werk in een bedrijf met jonge dames en oudere mannen.
Veel opmerkingen zijn sexueel getint, net als de kadotjes die er gekocht zijn voor het sinterkerst dobbelspelletje.

Ik als jongste kon natuurlijk niet achter blijven, maar had wel mijn goede reputatie van net meisje hoog te houden.
Lang leve de lievelings bonbons van mn collega Haha!. Doos bonbons gekocht, onderkantjes eruit geknipt en een Durex Play vibratiering erin gedaan Haha!.

Hij was thius gekomen, samen met vrouw een bonbonnetje gegeten en vervolgens flinke ruzie gekregen over zijn " niet zo subtiele hint wat sex betreft".

Natuurlijk erg gelachen